!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Dengarkanlah Hati ni untuk kali terakhir...

Followers

Sunday, July 31, 2011

Dengarkanlah Hati ni untuk kali terakhir...



Entry ni aku catatkan untuk orang yang pernah aku sayang lebih daripada seorang kawan.. dan ini bermakna entry ni adalah untuk sahabat yang terakrab suatu ketika dulu ..
 but dia anggap aku macam tu ke?? hmm..

tah la..

 (kita dulu .. rapatkan.. tapi sebab ape kita rapat ....??? hahaha..)



hmm.. aku pon tak tahu kenapa aku nak post entry blog ni tentang die lagi.. mungkin sebab .. aku masih tak boleh terima takdir yang telah menyatakan bahawa aku dan dia tidak akan menjadi kawan baik seperti dulu.. yup.. memang aku tak terima hubungan baik tu tiba2 putus macam tu saja...
 kenapa?? dulu asyik senyum je.. bertegur tu jarang sekali kan..huhu
hmm.. aku sedih sangat paling tidak janganlah terlalu sunyi sangat time kita bertembung..
 kenapa terlalu kekok ek?? 
kita macam tak pernah kenal bila kita melihat satu sama lain..
kenapa macam tu sekali???
hmm.. walaupun saya nampak makin baik2 saja tapi tahu tak saya selalu.. perhatikan awak!! 
saya rasa awak tahu.. kadang2 saya rasa saya buat awak tak selesakan?? 
hmm.. maaf.. tapi tu semua sebab saya nak lihat awak senyum macam dulu, 
time kita rapat.. hmm.. orang pun hairan kenapa kita rapat dulu kan.. haha.. tapi tu cerita dulu.. sekarang saya tak dapat langsung lihat senyuman awak yang dulu tu untuk saya lagi...
jadi saya curi2 pandang awak untuk lihat senyuman yang dulu tu.. walaupun senyuman tu bukan untuk saya tapi saya puas hati.. tapi tanpa sedar saya mengalirkan air mata sebab bila saya lihat awak saya sedar bahawa senyuman tu bukan untuk saya.. saya tetap sanggup lihat senyuman yang bukan kepunyaan saya tu sebab awak yang lontarkan kuntuman senyuman tu.. sebagai orang yang pernah bahagia melihat senyuman awak tu ,saya pasti akan tetap bertahan.. demi senyuman tu..!!!!!! 
biarlah hati sakit asalkan dapat hilangkan rindu melihat awak yang ceria seperti dulu ... mungkin lebih baik kalau saya seorang halimunan yang awak tak pernah nampak .. 
tahu kenapa saya berharap macam tu??
 sebab setiap kali saya muncul depan awak.. awak terus berubah.. tak boleh ke awak senyum tanpa pakse depan saya.. saya nak lihat... hmmm.........
andai kata satu hari nanti saya pergi .. 
saya harap awak antara orang yang hadir untuk ucapkan selamat tinggal kepada saya.. .. 

semperna bulan yang mulia ni.. saya nak sangat dekatkan diri dengan Yang ESA..
harap perkara saya selalu fikirkan ni akan cepat pulih.. dan saya boleh fokus pada hubungan saya..
 dan KEKASIH HATI saya YANG SATU itu.. 
kenangan kita terlalu indah untuk dilupakan.. 
tapi saya perlu 
lupakan tu semua demi agama ..
jangan awak kekal seperti sekarang ye.. 
saya nak tenang...
jadi bantu saya .. 
awak bersahabatlah dengan saya seperti dulu..
seperti adik dan akak..








No comments: