!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: JanGan MenYesal ..

Followers

Saturday, August 6, 2011

JanGan MenYesal ..

Nasi sudah menjadi bubur...
Assalamualaikum.. peribahasa kat atas ni merujuk some1 yang nak dikatakan menyesal jugak sebab lepaskan lelaki yang 1 dalam 1000 hmm... jarang jumpakan??? ish3.. tapi apa nak buat mungkin ada kebaikan juga.. antaranya:


  • Dia boleh fokus pada apa yang dia akan lakukan untuk berjaya suatu hari nanti.. but dia mungkin melepaskan lelaki yang boleh membimbing anak2 generasi yang akan datang dalam hal2 agama..
  • Dia boleh mendekatkan diri dia kepada Allah.. untuk bermuhasabah diri.. bukan begitu???
  • Dia tak perlu menyesal sebab dia masih muda lagi.. masih tidak layak... ;P



kesimpulannya... aku rasalah elok je tak bercinta ni.. bercinta rasa sakit sebab cemburu dan macam2 lagi... tapi kalau dah free macam sekarang ni Alhamdulillah rasa peace je.. huhu.. thankz 2 Allah...
Walaupun satu ketika dulu aku menolak orang yang ikhlas terhadap aku untuk bersama yang lain .. namun aku tak menyesal sebab yang dah tertulis di atas.. hmm.. aku makin menCintai YANG SATU.. cukuplah.. tak mahu tambah dosa yang nyata aku boleh dapat kalau aku teruskan perkara tersebut.. ya ALLAH pasti sakit azabnya..

menyesal untuk perkara yang dah lepas tak ada gunanya.. 


No comments: