!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Cinta..

Followers

Thursday, October 20, 2011

Cinta..

Assalamualaikum..
dah lama xupdate blog ni.. hmm.. maaf sibuk update blog yang satu lagi tu.. ari tu...
tak ada semangat sangat bila Hero cakap dia nak lupakan aku .. dia tak mahu contact lagi.. aku sedih sangat.. hanya Allah je tahu perasaan aku tu.. tapi aku tak boleh pakse dia untuk terus contact aku... lagi pun .. kalau terus contact pun .. may be aku akan terus sakitkan hati dia... ye la.. aku tahu aku teruk.. n selalu bergantung pada dia.. dia terpakse faham aku.. sedangkan aku tak pernah nak faham dia.. hmm..



kesedihan aku ni lama jugak.. dalam 3 hari tu memang aku akan terasa nak nangis sebab ingat pada Hero.. tapi.. tak sangka Hero contact n mintak maaf sebab perkara tu.. sampai sekarang kawan2 yag tahu apa hubungan aku dengan Hero tak tahu kenapa Hero kata tak nak contact aku lagi.. hmm xpelah... tu hanya aku dan Hero je tahu,...

No comments: