!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Hate sangatlah!!

Followers

Monday, May 20, 2013

Hate sangatlah!!



Assalamualaikum...  
haha.. hari ni dah masuk 21 haribulan 5.. WHAT???? dah nak habis rupanya cuti ni.. .. 
TAKSUKAx99 ..... aduhhh.... MALAS telah melanda diri ni... "pergi jauh ye... kita xnak awak la... "
blerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........
Taksuke la!!!
hmm... 
sementara belum start kuliah ni... banyak masa habis tengok movie.. buat kerja dalam rumah je... luar xlah..
n fikir masa depan... hahaha...

So, entry ni  ditujukan khas untuk MF bukan nama sebenar... 


rasa nak ulang lagi..
I hate you!!
yes, you..
hmmm...
di sebabkan bola aku benci dia..
but tak de lah sampai nak benci sangat2 tu.. tahlah tak tahu nak benci tahap ape... 
ish3..
nak kata benci bola tu pon taklah .. sebab aku still tengok.. 
haha... kali terakhir aku tengok pon kat matrik tu pon tak habis..
hahah.. ngatok je rasa.. ape yang seronoknya pon aku tak tahu...
yang aku tahu.. goal!!..
ada tu aku tengok gaya dah ada tapi main hampeh jugak.. hahaha...
aku selalunya tak akan sesekali kutuk2 ni.. tapi mengata dalam hati selalu jugak..
cuma aku sedar kita cakap bolehlah cuba masuk padang tu tengok.. hahaha..
...okay..stopppp!!!

kesimpulannya : Aku tak suka bola sepak ni... ish.. jangan sebut2 depan aku... tetiba aku rasa allergic...


adalah beberapa hari lepas aku nak cakap something yang dah lama aku nak cakap. 
tapi adalah yang terasa, opss ..dia terus off9... ingatkan kenape.. ish3... aku gelabah jugak tapi... relex .. ni lah masanya nak balas balik ... 
sebelum ni kalau aku ngajuk aku akan buat2 macam OKAY. tapi aku sangat2lah terasa.. terutamanya pasal bola ... tolonglah.. aku tak dapat bayangkan kalau aku dibandingkan dengan perlawanan bola sepak... ish... banyak2 benda kenapa bola sepak.... 
mungkin jugak cara dia tak sama dengan cara aku memujuk...hmm.. 
wuaaaa... nasiblah belum ada pepe lagi kalau tak... ish3... (tahlah aku sendiri tak tahu nak buat pe..) ... okay balik2 pada orang yang touching tu.. 
.... time nak pujuk tu sebenarnya aku tak tahu pon nak pujuk macam mana.. aku jarang nak pujuk orang yang dah mature ni... kecik2 tu tahulah jugak... :P
last2.. aku guna ayat dia yang dia pernah cakap dekat aku... tak tahulah dia ingat atau tak...
malas nak share kat sini... over bebena pulak... huhuhu...
then, baru aku rasa dia dah mula okay... perhh... :)
susah jugak sebenarnya nak pujuk si FH aku ni... (opss.. terlebih pulak)


                                                                                               ^  
hahaha... aku rasa dia tak ngajuk macam gambar dekat atas ni..||
ataupun kat bawah ni...
|
V

tapi aku asyik senyum je bace jawapan2 dia... 
hampir kesemuanya pendek2 je..
...
eh dia ni... ngajuk betul ni... =)
hmm.. 

jujurnya kalau ditakdirkan jodoh aku tak ada atas dunia ni... takpe..
tapi andai kata jodoh aku ada atas muka bumi ni AKUHARAPDIALAHJODOHAKU..
but 
mungkin jugak aku tahu kenapa kalau2 aku kena reject :
  1. Aku ni tak berapa nak perempuan sangat.. jangan salah faham maksud aku ni.. aku  ni taklah lemah lembut .. tak rajin pun buat kerja rumah sangat..
  2. Kadang2 tu time cuti, lepas subuh tidur balik... hah. yang ni tentu2nya awal lagi dia reject.. 
  3. nak kata insan solehah tu jauh sekalilah.. lepas subuh pon tido. solehah ke?? hahaha...tapi insyaAllah aku masih mampu jaga diri.. aku masih sayangkan mak ayah aku... :'( (terasa sebak sekejap... hmmm) 
  4. masak. hmm.. yang ni susah sikit nak cakap .. bukan tak tahu tapi tak berapa nak pandai.. yelah.. bagi aku setiap orang tu ada cita rasa sendiri kalau aku masak tu... sedap kat aku tapi orang lain xsuka .. masalah jugak tu...lagi pon aku dengan dia tak banyak persamaan sangat bab2 makanan ni.. yup.. mana tak nya aku taksuka makan ikan sungai . ape lagi nak masak... ooo tidak.... 
  5. hmm... aku tak pasti kalau dia tu pentingkan paras rupa.. tah la.. untuk pengetahuan.. aku tak pandai  make up.  ni jauh sekali nak ada benda tu semua.. yup.. even celak.. aku tak de.. yang aku ade bedak carrie junior .. wangi. pulak tu.. so simple...
  6. hmm... tahlah.. banyak lagi kot.. mungkin sebab aku suka melalut... banyak cakap... cepat terasa.. manja.. cerewet pulak tu... hambik..!!tu package2 kena reject je tu.. 
So kalau nak reject buat cepat2 ..ye.. 

link: mak ada cakap..lepas banyak mak suh belajar betul2.. alang kalau boleh nak cari jodoh tu mak tak nak orang dekat2... dushh... terdiam aku kejap...
hahaha..



No comments: