!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Love means what?

Followers

Monday, May 14, 2012

Love means what?

IU & Yoo Seung Ho - Believe in Love ..  dah masanya tukar lagu blog ni..
hmm.. susah nak cakap sekarang ni.. tapi rasa betul2 bosan.. hmm.. sabar je la.. kenapa pun tak tahulah.
Pepon Tajuk lagu tu memanggil aku untuk berfikir sekejap pasal L*** ni.

Baru-baru ni ade terbace pasal sorang hamba Allah yang umumkan, dia nak bunuh diri .. Eh. Tak tahulah kalau2 FB dia kena hack . Tapi yang pasti sebab dia nak bunuh diri tu memang pasal L*** tu. Ada terjah jugak blog dia. Dekat situ ada banyak Kata2 yang agak Islamik sikit.. (tapi dicatat pada 2010 lah..) punyalah lama.
hmm.. aku pun pernah kecewa jugak.. rasanya ramai yang macam tu.. tapi apa nak buat, Korang ramai lagi orang tersayangkan. Daripada pilih orang yang belum ada pertalian dengan kita baik kita sayang family kita lebih2..  Saya sayang Mak ayah abang angah adik other family (yang terdekat)  Hero kucing2  kawan2 baik Cikgu Bio Cikgu2 n Sesape je lah lagi ..


Apa nak buat ek.. Hero hilang.. hmm.. nak contact aku segan..





Ish.. Ke aku ada buat silap???????????
hmmm.....
Buat aku tersenyum sorang kalau imbas balik mula2 kenal tu.. dalam tak kenal time tu ..boleh pulak tercerita masalah dekat dia.. hmm.. segannya ..
time silat ada nampak dia.. hehe.. tapi dia nampak kawan aku je..
(kita tak pernah jumpe depan2 pon kan)
ingat lagi, aku mintak bukan2 ---> aku mintak choki2 sebelum exam spm... 
tapi tak dapat.. hmm.. xpe la faham dia sibuk n macam mana nak bagi kat aku kan..
tiap kali lepas solat aku suke termenung kejap. 
contact dengan dia pun dah boleh kata lebih setahun.. hmm..

Mana orang yang selalu ada dengan aku??


L*** ni perkataan yang paling aku tak suke sebut. Sayang pun tapi kalau setakat menaip macam ni no hal la.. aku lebih suke perkataan SUKA..
tak tahu lah kenapa. mungkin setiap kali tengok status orang kat FB tu rasa meremang..Suke lak dia macam umum sikit.. Hehehe.. (=.=') 

Eh.. Kejap je masa ni berlari.. Dah nak dekat bulan 6.. hmm.. kat bulan tu..
ada tarikh2 yang penting... 
  • tarikh penting untuk aku
  • tarikh penting Hero
  • tarikh penting Abang aku.


 Bila rasa BERDOSA ucap Astagfiruallah..

Bila tidak JANJI ucaplah Insyaallah..
Bila rasa tidak BERDAYA ucaplah Lahaulawalaquwataillabillah..
Bila rasa BERSYUKUR ucaplah Alhamdulillah..



"Orang yang baik itu bukan orang yang tidak pernah berbuat salah tapi orang yang baik itu adalah ketika dia berbuat salah, dia menjadikan kesalahannya sebuah pelajaran untuk tidak berbuat salah lagi".

Kerana tanpa adanya sebuah kesalahan kita tidak akan pernah mengerti apa itu makna kebenaran..


No comments: