!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Semyum :)

Followers

Saturday, June 30, 2012

Semyum :)

Aku manusia biasa je. Jenis yang suke terus terang (tengok keadaan la..).
26 hb hari tu. akhirnya aku dapat tersenyum.
pagi tu tengah2 study math. aku dengar je bunyi mesej masuk terus check. ^^, 
aku terus nangis.. wuuuaaaaaaaaa.................... lama jugak kot aku nangis.


akhirnya aku boleh study dengan senang hati. Alhamdulillah walaupon mesej tu tak dapat baca sampai habis tapi sebanarnya tu dah memadai .still dapat buat aku tersenyum setiap kali study. terima kasih. aku harap dapat  capai ape yang dah dijanjikan. 
....hmmmm......
jujur...
aku memang rasa sunyi selalu ... time mula rasa macam tu, aku cepat2 bukak balik mesej tu  (suke hati la nak buat pe pun kan.)..lepas tu tersenyum sorang2  .. bila hati dah terubat aku sambung buat kerja balik.. hmm.. memang mesej tu dapat bagi aku semangat . 
 kadang2 aku menangis sebabnya memang tak pasti.. hmm.. mungkin sebab aku sunyi sangat. 
aku telefon mak . aku rasa nak nangis tapi aku tahan. aku cume rindu orang yang terdekat. walaupun tak jauh tapi ... terasa sangat2 jauh bila aku rasa stress sangat. tak ade tempat ngadu.. hero xde lagi buat masa ni. yup. buat masa ni aku tak ada hero lagi.. 

Bila ingat balik..hmm.. Janji tu.... 
Betul ke??? ke just nak senangkan hati aku je...??
Hmm.. aku sebenarnya tak nak fikir bukan2 sebab aku bukan baru sangat aku kenal dia.
dekat tempat baru ni.. aku memang kadang2 cemburu dengan kawan2 lain yang mana dah mula bercinta tu. bukan sebab cemburu tengok diaorang buat dosa . tapi sebab dekat sana diaorang ada orang yang teman time study. tapi aku pulak xada sorang sahabat mahupun hero hantar mesej suruh aku study n jangan malas... selalu aku ingat kan diri "eh. .. ni bukan masanya.. jangan fikir macam2.. tolong la..ingat janji tu.
Tolonglah hati.. cepatlah tenang. " 




ada tu aku tetap "terhantar" mesej ngadu something pada hero. walaupun tahu dia tak akan balas..


serius nak sangat capai janji tu. 





No comments: