!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Jahatnya.

Followers

Saturday, August 25, 2012

Jahatnya.

 
sudahlah tu.. pergi tidur sekarang!!!! pagi nanti dah nak balik pilah balik... (~.~ )




Assalamualaikum.
Takziah buat Hero , yang kehilangan neneknya. pada malam hari raya pertama. Anim pun turut terkesan.
hmm.. Tarikh : 19 Ogos 2012 .
:( sedih xde kat situ ...
alfatihah buat nenek..

Sebelum Balik Matrik ... 
hmm.. hari ni (ahad dah. jam 2.07am) ... hmm.. tak sebenarnya dari semalam lagi aku terasa dengan dia...
arhhh... aku marah kat diri sendiri sebab berharap sangat dia contact aku... arhh... padan muka.. >.<

Again...
arhhh... tak sukanya perasaan ni.. ='(
dah lah hari ni je cuti aku tinggal. aku harap jam2 yang berbaki ni, dapatlah aku contact dia... .. tapi aku tak rasa dia akan ade masa untuk aku..
hhmm... tak pe kalau dia just hantar mesej "tengah sibuk" "hari ni penat" bagilah hints paling tak . then baru lah aku tahu yang hari ni tak sesuai aku kacau dia......

(ish.. mula nak nangis)
"hmm... offlah handset tu..." cakap kat diri sendiri
----->   (-___-")
hmmmmmmmmmmm.....
"My heart skips ..when see your names. instantly smile ,when i see a text from you, don't care what's in it. it's amazing+happy+excited to know i crossed your mind even just for second..."

Tak pe... 5+++ tahun lagi ??
Kat tempat baru nanti...
Study baik2... Anim pun dalam usaha mencapai apa yang nim nak.. tu sume sebab anim nak jadi anak yang baik  tuk mak ayah dulu..... we have to struggle hard..


hmmm... this is my conclusion..
the longer that i wait, the more that i'm afraid.that's some1 gonna fool your heart and take you away.

message me if your have read this .. immediately .. 
sori for "... jangan cakap dengan anim .."
that all...



No comments: