!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: ordinary things or biggest ..

Followers

Saturday, November 24, 2012

ordinary things or biggest ..


Alhamdulillah , hari ni aku masih bernyawa dan diberi peluang bernafas. Alhamdulillah, hari ni Sabtu 24/12/2012 majlis perkahwinan abang berjalan lancar. Alhamdulillah .

Sebenarnya post kali ni sepatutnya minggu lepas lagi dah siapkan tapi aku tak berjaya pulak nak postkan .

Benda pertama yang tarik aku untuk menaip dan mengarang post ni sebab hmmm... susah nak cakap . tapi rasa dia lain sangat kalau tengah duduk2 tak ada benda nak buat. (tak sibuk.)
 <---- yang penting sebabnya aku bosan. kalau tak sibuk....
hmmmmmm.......... wordless jap.

^
|
hmmmmm... betul la tu... tiap masa.. xpernah rasa bosan...



just nak dia spend sikit masa dia... (may be aku tak cukup faham dia... walaupun aku tahu..)

Tapi aku tak se'busy' dia.
^
|
hope dia cakap macam ni kat aku selalu.. >.<



 <---- Rindu nak dia buat macam ni...


Dalam tempoh yang agak lama ni , aku cube setia pada yang belum jelas untuk aku
tapi betul ni?? once aku pernah rase jugak... ----> 
tapi tak dapat nafikan aku sunyi . nak perhatian. (untung jadi budak2 dapt perhatian lebih kan......macam 'budak kecik' aku jelez ....) "Nim nak jadi adik pulak boleh" hmm..


tengok ni pulak..
|
V
dia -----><----- dia
    ^
sebabkan dia | macam ni..
teringin dia dengar ni...


jujurnya.. aku betul2 tak tahu benda yang dapat halang aku n dia untuk terus macam sekarang ni , nanti. tapi yang pasti kematian .

Untuk Hero : Tak pe kalau sesekali anim ngalah . sebab abang dah banyak menggalah kan? tapi maaf sangat2.


No comments: