!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Cuba lagi.

Followers

Monday, December 17, 2012

Cuba lagi.


Kemungkinan besar aku tangah terasa hati dengan dia, tapi aku sebenarnya berharap dia tahu (at least and contact aku.) Aku macam ni pun sebab dia jugak. Kalau la aku tak kenal dia dah lama aku tak ada perangai macam ni bila contact dengan dia. Betul!!! Aku benci ….!!!!
Sekali lagi aku cakap aku benci dia. Bila imbas balik semua yang lepas……. Sebelum ni aku just rapat dengan dia.. tapi bila makin lama kenal jadi macam ni pulak. Salah sape ni?? Facebook punya salah ke. Huh, may be.

Aku benci sebab DIAlah ORANG YANG BUAT AKU hilang semua rase sedih... n DIA JUGAKlah ORANG YANG BUAT AKU MENANGIS.!!! 

jadi bila aku menangis aku dah tak perlukan dia (...hmmm.. ye la..dia dah tak ada masa, so, jangan ganggu dia. jangan bagi tahu dia. jangan berharap pada dia . sebabnya dialah punca aku jadi macam tu. yup. betul tu.) 
Aku tak harap pun dia akan baca post aku ni… YUP, aku tak harap pun sekarang ni dia ada masa untuk baca semua ni. TAK HARAP PUN DIA ADA MASA BUAT MASA TERDEKAT ni UNTUK AKU. SO, AKU TAK BERHARAP PUN!!!!
(Aku benci dia dah mula tak ada masa dengan aku, aku benci dia buat macam ni. Aku benci sebab aku kena faham yang dia tengah sibuk . Aku benci sangat jadi orang yang memahami. Aku benci sangat bila aku terpaksa mengalah bila aku mengajuk.Tipu!!! yang betulnya, AKU BENCI BILA AKU "terpaksa" MENGAKU YANG AKU NI, MEMANG BERHARAP DIA BACA SEMUA NI. nak sangat dia tahu.(dia memang dah tahu sebenarnya yang aku ni macam ni...) hmmm...)



Aku kena sabar lagikan???
aku tahu tu... 
Aku lah yang kena faham .. okey aku dah boleh terima sikit2 ... 
Tak pe. Terima Kasih aku pun tengah study. mesti fokus... 
///////////
aku cuma nak satu mimpi je. 
.. 
MIMPI AKU TAK PERNAH KENAL DIA SEUMUR HIDUP. (overnya mintak... betul2 nanti.xpe la mimpi je kan...)







No comments: