!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Senyum dulu.

Followers

Friday, December 21, 2012

Senyum dulu.


 
Assalamualaikum..
:)
Memang tak sangka lepas aku post entry kat blog pagi tu . Dia hantar mesej . tak sempat aku baca mesej dia tu. nama dia terpapang sebagai pemanggil. Terkejutnya aku ,dah pukul 4.** pagi dia call aku. Dua tiga kali aku tengok nama dia betul ke dia ???
Eh. Kalau aku tidur time tu mesti tak dapat dengar suara dia.. huhu…  :’) terharunya. At least dia ingat aku. Kalaulah aku tak angkat or dia just buat miss call je pun aku tetap rasa happy ..
Hmm. Aku rindu dia. Tapi aku jarang nak cakap macam tu sebab aku takut , kemudian hari .mulut ni berat nak bagitahu dia  macam tu. (Nanti2 time aku betul2 layak cakap aku rindu dia.)
Kalaulah masa mengizinkan aku n dia. InsyaAllah… Sekarang ni just focus untuk study dan study. First kena fikir keluarga.

Hmm.. rasanya macam nak borak dengan dia lama2 je.
Aku nak cerita yang dalam kelas aku ade 2 orang budak baru. Hmm.  Tak ada komen untuk diaorang Cuma harap dia akan okey dengan kita orang. Ye la daripada pst nak turun pdt tu agak macam worst sikit kan.. ye la jadi minority ni mamang agak tersisih and paling terasa bila kita tak diberi keutamaan. Sedih je rasa. Hmm… okey full stop .

Tak mahu lagi fikir pasal tu semua lagi. Sebab add math kami dicampak ke PDT .  sedih . tapi aku sayang kuliah aku. Kami keluarga. Satu kuliah yang kecik tapi ukhwah yang terjalin tu kuat. Kami saling mengenali. <3 kat post sebelum ni aku ada statekan yang aku nak mimpi yang aku tak pernah kenal dia tapi kali ni aku harap aku selalu dapat mimpi aku and dia selalu bersama dan ada keluarga bahagia (wah…!!! Overnya!!!!) sebab tak semua boleh jadi kenyataan pada masa akan datang. So, mimpi pon dah cukup rasanya.


Btw pagi tu Aku Tersenyum sorang2 sebab dengar suara dia .. rasa macam dah lama tak dengar.. :P



No comments: