!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: For the rest of MY LIFE

Followers

Sunday, January 13, 2013

For the rest of MY LIFE

 Lama kita tak jumpa kan blog (lama sangat ke??.. tak pun..)
... hmm.. Nangis je kerja aku sekarang ni... Nape ni???
Cepat la tenang hati...
Sungguh3 aku tak nak dia benci aku !
Yup pernah sekali tu aku tanye dia. ape benda yang akan buat dia benci aku... dia kate "Anim jangan curang" just tu je?? YUP!! rasanyalah... Ya Allah..aku tak terfikir nak buat benda yang sewaktu dengan benda tu...
tapi......

Dia terlalu sibuk...
Dia jarang sangat contact...
dan dia terlalu baik dengan aku...
(terima kasih)
sebenarnya dia ajar aku untuk jadi orang yang pandai menghargai. menerima . dan jadi orang yang setia..
Since, aku ,, dia tak ada ikatan.. aku takut sangat .. okay.....  it's depend on me..
aku yang salah.. kadang2 tu ada je mesej masuk daripada sahabat2 lama yang mungkin kebosanan.. nak borak kosong.. tapi ada jugak yang buat aku rasa serbe salah sebab tanyakan aku soalan yang aku sendiri tak tahu nak jawab ape. example. "boleh tanya sekarang dah ada bf??" okay. mesej macam ni aku dah tak nak reply lagi lepas tu... SEBENARnya nak je jawab "bla..bla...... Dah ada "tunang"...(aku nk menipu ke?? baik jangan kan..) tapi setiap kali dapat mesej daripada kawan2 yang lain jantina ni (bukan kwan rapat).. aku selalu teringat dia..
aku harap aku xmencintainya melebihi Agama, ya Allah aku dah jauh daripada KAU ke?? aku harap aku masih denganMU ya Allah..
Kalaulah dia yang hantar mesej time tu. mesti aku dah tersenyum,..dan bukan senyap atau rasa bersalah... arhh...
aku pun tak habis fikir kenapa aku sayang dia macam ni sangat, sampai kadang2 tu menangis tanpa sebab..mungkin sebab dia terlalu baik dengan aku??? dia yang bagi aku sokongan tepat pada waktunya,
sabar je dengan sikap aku ni..

kadang2 aku pelik, kenapa dia macam tu. dia buat aku takut nak buat dia terasa. and buat aku tak nak tinggalkan dan ditinggalkan.. hmm...

Aku happy tiap kali dia pujuk aku supaye ,tak tawar hati dengan dia sebab tak contact aku... pesan supaya aku pun study baik2.... (terima kasih sebab ingatkan.) { paling anim suka part kejut solat subuh.. :)
bukan tiap masa nim terjaga awal. so, abang yang kejutkan kan...}

Alhamdullillah kita masih ada perasaan malu tuk cakap yang kita sayangkan satu sama lain bila bercakap dalam phone..  tapi satu hari nanti aku harap aku boleh bagi tahu dia yang aku sayang dia.. sungguh... insyaAllah...
Betul kalau aku rindu dia aku tak lupa doakan dia lepas aku doa untuk mak ayah. hmm.. pentingnya dia ni...
tulah yang buat aku takut.. yup takut sangat kalau satu hari nanti dia bukan untuk aku macam mana?? (aku umpama tak terima takdir ke ni??) macam2 boleh jadi . banyak lagi benda nak buat kat dunia ni. . aku masih ada +/- 6 hingga 7 tahun lagi study. nak bagi kesenangan tuk mak ayah... (aku percaya kalau kita niatkan sesuatu tu..kerana Allah,then untuk mak ayah kita .. sure dipermudahkan)
hmm...
Rindu~~~ sangat kat dia .. ape agaknya yang dia fikir bila baca sume benda2 ni..
Aku just terasa nak meluahkan. kalau luahkan kat dia. dia sibuk dah. sure benda ni bukan senang nak luahkan ...
once dia pernah ckap "nim da cm vascular system bg abg.. pnting xsggup g wat nim sdey n nanges "
cukup buat aku senang hati...

Nim geram bila ramai yang assume anim couple. dalam hati nim nak je cakap nim tak bercinta.. tapi nim pun tak faham kenapa nim terima je pe yang diaorang assume kan. (mungkin sebab aku tak tahu nak anggap dia tu sebagai siapa untuk aku..)  insyaAllah kalau betul dah ditetapkan . dialah sebahagian daripada hidup aku.. soon... may be.

/////// peliknya post kali ni... semacam je bila taip.... baca balik segan + meremang bulu roma... huhu.. \\\\\\\\
banyak dah rupanya post yang aku update tpi dia tak sempat tengok ... 
dengan ingat dia jdi semangat.. gud luck ye...
http://ungu2aku.blogspot.com/2012/12/cuba-lagi.html
http://ungu2aku.blogspot.com/2012/12/senyum-dulu.html
http://ungu2aku.blogspot.com/2013/01/exam.html

No comments: