!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: I'm AnGeL of dreAm .. yoU'r my Hero .. n dia PulaK Cloud Dan Pelangi saye...

Followers

Saturday, May 7, 2011

I'm AnGeL of dreAm .. yoU'r my Hero .. n dia PulaK Cloud Dan Pelangi saye...

Assalamualaikum semua..

hari ni.. mood aku tak menentu la.. but still ok..
huhu... hari ni.. 1st time aku mesej my Hero..
huhu my Hero??? siapa tu??
: die Abang F----Z-- la.. orang yang buat aku tenang .. happy .. n .. antara orang yang aku sayang..huhu..
sayang ye tak??... haha... apa2 je lah..

But kadang2 aku still lagi teringat tentang my Pelangi... hmm..
die sedar tak yang aku still sayang die..??? but mungkin sekarang aku sayang die sebagai sahabat..
but... hmm...tah lah .. susah sangat kalau nak cakap pasal Pelangi aku ni.. aku mesti akan keliru pasal die ni.. sebab aku sendiri tak tahu perasaan aku pada die sekarang..

hmm... apepon siapa pulak si Pelangi aku ni??? nak tahu???
hmm.. jap fikir dulu.. huhu..


: my Pelangi ni .. orang yang kite sendiri tak dapat jangka.. die ni kuat berahsia.. but jenis yang cepat berubah.. apepun aku still harap die bahagia dengan orang yang die sayang.. hmm..
andai kata lah die ni.. still membaca blog UnGu ni.. apa lah respon  Pelangi kan..?? hmm.. Pelangi apa khabar??

my Hero... hmm.. kalau die baca blog ni.. ape lah yang die kata kan.. mesti die segan .. huhu.. maaf ye .. abang..
hmm.. pepun hari ni 1st time aku mesej die.. sebelum pergi berjuang.. huhu.. die balas kata suruh belajar rajin2.. hmm.. thankzz 2 my Hero sebab ingatkan ..
=)

hmm..



No comments: