!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: BUdaK ManjA ni nAk mEnAnggis je???

Followers

Sunday, May 22, 2011

BUdaK ManjA ni nAk mEnAnggis je???

Assalamualaikum..

Tahu tak esok Hero dah nk pergi..
hmm.. nampaknya Hari tu dah pon tiba saat die baca post ni..hmm...
ish3 rasa macam die nak pergi jauh je kan.. padahal tak lah jauh mana pun.. haha...
but hati ni cukup sedih die nak pergi.. walaupun kami contact satu sama lain...but aku still terase kehilangan...
ish.. may be sebab dah anggap die orang yang paling aku percaya buat masa ni... walaupun aku percaya pada Atuk but Aku lebih yakin untuk bercerita pada My HERO ni.. hmm.. aku happy ..aku cerita kat die.. sedih lagi lah aku cerita kat die .. sampai aku sendiri kesian dengan Hero kena dengar cerita aku yang macam budak2 ni.. huhuhu ...
xsangka tahun ni aku cepat sangat beremosi lah..
sekarang ni pon dah tak boleh tahan air mata ni.. asyik nak keluar je..
 hmm.. teruk nya.. bila lah nak berhenti... tunggu ajal sampai kot.. hmm.. ='(

Hero janji nak terus contact .. but boleh ke terus contact ..??? mana tahu nanti tak mengizinkan .. kami sibuk ke?? hmm.. aduss..
masalah besar lagi aku ni suka sangat fikir bukan2 ...
hmm... tak pe.. yang penting die pergi nak belajar .. bukan nak tinggalkan tempat ni .. saja2...
hmm.. aku pun kena belajar jugak.. ..aku nak bagi die bangga... die dah selalu pesan suruh study.. tengok je kat tepi blog ni.. ade pesanan si HERO..
hmm.. aku akan selalu ingat.. hope aku tak lupa... haha...  hope jugak die akan sentiasa ada untuk dengar cerita budak kecik yang selalu sedih ni (aku lah)huhu .. n die pun kena study dengan baik di tempat baru n semuanya diharapkan baik2 je untuk die.. kat sana.. :)
kenapa lah cepat masa berlalu ??


ish2 ..
Owh ye..
tetiba je ingat time kelas BM hari tu.. pasal aku ngatok sangat.. haha..
then, Ain AZ---- terus kata... " .... (nama aku) bagi tahu HERO..yang kau nak tido dalam kelas, baru tahu.. haha.." ... lepas tu terus aku segar balik n cepat aku sambung kerja BM tu. padahal hari tu memang aku tido lambat.. ish3.. ...penat betol lah hari tu.. but thankzz kepada Ain .. sebab sebut nama HERO.. huhu..

No comments: