!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: teks3.. Si Hero!!

Followers

Monday, May 9, 2011

teks3.. Si Hero!!

haloo... 


hai semua..
tahu tak.. my hero ni.. dulu.. agk kekok aku panggil die abang.. 


haha...
aku tak kesah die nak bahasakan ape diri die or aku.. guna.."kau-aku "pon tak kesah...
huhu.. sian die sebab die 1st dlu waktu mula rapat die tak tahu nak panggil apa aku ni.
. die kata kalau die panggil aku ni "kau" macam kurang ajar je.. haha.. aku pon setuju jugak.. haha..dulu pon die gelarkan diri dia aku.. haha..
die kate lagi kalau die panggil name aku... nanti macam lain macam pulak..haha.. die pon pening 1st tu.. but sekarang dia sendiri bahasa kan diri die abang .. n panggil aku "budak" ni.. or "dye"" merujuk aku.. or panggil name aku.. haha.. 


now .. abang tengah buat pe??? hari ni.. abang rasa adik ni perlu study pe??? hmm.. Mr.Manager bagi tahu sikit ...kepada Pelangi jangan marah sebab still tulis tentang kamu... hmm..kamu tahu saya harap kamu bahagia.. n berjaya selalu..!!

No comments: