!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: SikaP Aku DaH mula BerUBah??

Followers

Friday, May 20, 2011

SikaP Aku DaH mula BerUBah??

asSalamualaikum ..

hye!! selepas ni ...mungkin..
aku sentiasa memerlukan Hero untuk dengar cerita aku.. hmm..
teruk nye aku asyik nak menyusahkan my Hero..  hmm.. teruk nye aku ni..
sampai bila aku nak terus kongsi cerita sedih dengan orang yang mengenali aku ..

aku nak jugak sesekali jadi orang yang membahagiakan orang lain.. teruk benar sifat aku ni.. hmm..
sekarang ni dah lah rasa dikhianati.. hmm.. dah lama aku terasa dengan die.. aku sedih sangat kalau die berubah... tau ??? kawan baik aku.. syafiqah.. yang pernah aku ceritakan dalam post sebelum ni.. Die buat aku sedih lagi.. tapi aku sayang sie sebagai kawan so macam mana aku nak marah die ...seperti mana hati ni marah die...benci die.. kecewa dengan sikap die bila dia buat perkara yang sama..????? ish...

apepun.. aku nak cuba nekad untuk berdiam diri daripada terus bersama die n jadi mangsa  bohong die.. may be silap aku anggap die best friend sedangkan die sendiri biasa2 saje.. n rasa aku tak perlu tahu.. takut kacau .. haha... teruknya aku ni.. .. kenapa  la .. macam orang jelezz je ni??? hmm.. biar je la diorang tu. tak payah fikir la..
UnGu kau ade kehidupan kau sendiri..

No comments: