!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: My new LoVe..

Followers

Friday, May 6, 2011

My new LoVe..

Assalamualaikum semua..
huhu..
tajuk ni.. memang tepat untuk aku.. percaya x???
hmm.. aku bukan nak kenalkan seorang lagi watak baru dalam cerita  hidop aku yang jiwang n bermain dengan perasaan ni.. aku just nak kenalkan my idola.. hmm..
die ni .. dah la.. pandai.. hmm..
 memahami..
dah tentu lah berfikiran terbuka..
but still menghormati pendapat orang lain..
huhu.. panjangnye puji..  ade pepe ke??? huhu tak lah.. aku just sangat kagum dengan die.. huhu.. nak aku sebut name??? huhu.. no need kan..!!! huhu,.. . tak pe.. nanti aku kenalkan pada u all semua.. hmm.. kat sini aku nak cerita sikit pasal this person la..

1st kenal .. dekat sekolah lah... but xkenal sangat.. just kenal die sebagai senior je.. huhu..
thn, time aku tengah.. giler2 kecewe pasal my Pelangi tuh.. die pulak hadir... huhu.. so sweetzz la... die la.. my Hero.. no..no..no.. ape yg pling sesuai dengan die ek???hmm... tolong bagi tahu??? hmm..
okey sudah cukup r.. nak cerita pasal die ni.. ish3..

1st kenal die n rapat dengan die time...tu die guna pic Ex gf die.. yang cina tu.. hmm .. time die tanya bila mid year punye exam .. rasa takot2 nak jawab sebab aku xkenal nama n pic tu.. ish.. aku terus post at wall die.. yang exam may be... bulan 5 ni.. sebelum cuti..hmm.. hmm.. die hantar chat lagi... tanya dah tak boleh nak balas chat lagi ke??? huhu... aku pun puas lah fikir siape lah .. die ni.. ish3...

lepas die kata die ni bekas ketua kelas.. 5 (...)
huhu.. aku pon mula lah kenal die.. n aku tak pernah ingat pon macam mane aku rapat dengan die dulu... hmm..
kami mula.. bagi semangat antara satu sama lain.. walaupon tak tahu masalah sebenar yang masing2 alami.. hmm.. sekarang makin rapat dah.. seronok sangat tunggu die on9.. but.. kadang2 tu.. die xon9.. so sedih sangat.. tak ade siape2 nak borak lagi dah..hmm ye la.. my Pelangi dah makin jauh n hilang..hmm..

but tahu tak.. sedih sangat bila.. tak lama lagi die dah nak sambung belajar.. hmm.. mesti dah xboleh chat lagi kan..hmm.. nak mesej die.. tak mahu lah.. takot ganggu die.. hmm.. tapi semalam die kata .. kalau die sambung study balik .. die suruh aku mesej die kalau ade something nak bagi tahu.. hmm.. so sekarang aku dah tak perlu sedih kalau die dah tak on9 lagi...

sebagai kesimpulannya..
sekarang ni.. die lah antara orang yang aku tunggu2 untuk berborak sama.. but dalam hal ni.. die aku anggap sebagai abang...
jadilah orang yang paling baik dengan saya boleh??

No comments: