!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: lama xuPdaTe kamu..

Followers

Monday, June 13, 2011

lama xuPdaTe kamu..

dah lama xupdate blog ni.. hmm.. bukan tak ada cerita.. cuma makin sibuk je.. hmm.. apepon.. my Hero dah hampir sebulan at maktrikulasi tu.. (betul ke eje ni??) haha.. hmm .. kami still contact cuma xselalu la.. ye la masing2 sibuk.. hmm.. tau tak.. aku selalu cuba lupakan semua benda yang dah jadi.. kadang2 tu boleh lah cuma sekejap je.. hmmm... Terase diri ni teruk sangat... hmm..
Bahagia ke aku?? kalau terus teringat pada Cloud?? walaupon aku kata boleh lupakan die dan berazam tak nak ingat pada die.. but still sesekali teringat pada die.. kadang2 teringat pada dak Klang tu.. ish3, sudah tak betul ke aku ni??? hmm.. apepon.. aku seronok kami (Hero) masih contact tapi aku rasa baik tak contact lagi sebab aku perlu berubah kepada seorang islam yang taat.. aku nak jadi diri aku yang dulu. hmm.... aku nak diri aku yang dulu.dan aku akan pastikan semuanya akan baik2 je.. amin... pepon =) thankz aku nak ucapkan kepada insan yang pernah hadir dalam hidup aku.. percaya lah aku tak lupakan mereka tu.. ='(



percaya ?? aku nak Lupakan Cloud.. tapi masih macam tu je..bila mula buka sekolah aku rasa tak nak pergi sebab die mesti ada kat sekolah tu.. tapi aku sedar aku kena belajar betul2 .. yaAllah.. sekali lagi aku dalam keadaan keliru teramat... buangkan lah perasaan ni Ya Allah.. bantu aku..



No comments: