!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: ‎ ✿ Kamu ?? dan waRna Itu??..~~~

Followers

Wednesday, June 29, 2011

‎ ✿ Kamu ?? dan waRna Itu??..~~~

assalamualaikum..
hai.. semua yang sedang bersiar2 di alam maya ini.. apa khabar semua?? sihat??
huhu.. kalau saya alhamdulillah selalu baik saja.. but selalu penat tak cukup tidur dan macam2lah.. hmm..
hari ni saya hadiri kelas tambahan macam biasalah.. hmm.. macam mana nak cerita ek??hmm.. kelas fizik yang dijangkakan bermula jam 8.30 rupanya mula jam 9 pagi tu.. ish.. tunggu je la cikgu n kawan lain sampai.. hmm.. yang paling kesian kawan aku yang seorang tu sebab die kena tunggu dari pukul 8 pagi. hmm.. sabar jelah.. tak ape lah demi ilmu yang akan diperolehi tunggu jelah.. =)

ape yang menarik??? nak tahu tak.. Cheng (bukan nama sebenar) pakai warna kegemaran saya.. wah .. die memang sesuai pakai warna tu.. huhu.. Cheng3 die dah makin improve dah dalam semua perkara.. hmm.. ye lah sebab dia tengah bahagia dengan some1 yang special kan.. haha.. (saya cemburu?? hmm.. )

 Yang menarik lagi orang yang saya nantikan pun pakai warna yang sama juga.. hmm.. gembiranya saya .. rasa nak menjerit je.. sebab saya suka sangat warna tu.. hmm.. tapi saya terkilan dengan Cloud sebab die tak senyum .. dan kalau dia senyum pun seperti orang yang dipaksa untuk senyum.. kenapa???

Cloud: awak ?? kenapa ek. ?? kenapa dulu kita boleh berbual2 bersama ..dan senyuman awak time tu pun seperti biasa saja ..senang hati saya ..tapi  kenapa sekarang lain.. apa yang buat tu semua berbeza sangat..??? dulu awak selalu duduk berbual dengan saya dan Atie kawan saya tu.. kita bertiga rapatkan .. haha.. saya ingat lagi kita boleh gurau sama2 lepas program anugerah pelajar cemerlang. hmm.. waktu tu kawan saya tak perasan pun yang awak dan saya tengah eppy sangat time tu ..sambil awak perli2 saya.. ;P haha..
(pepon lupakan je lah kan .. dah lepas.. apa yang saya nak sekarang ..awak tolong jadi seperti dulu.. selesaikan lah masalah awak cepat.. hmm..)

Cheng: hope die tetap seperti dia yang saya kenal.. die ni orang yang saya suka satu masa dulu  haha macam dah lama jekan padahal. baru je tahun lepas kami bersama cuma.dan tak sangkakan dia pun ada perasaan pada aku ni.. haha.. ..
=)
.. baru tahun ni .. saya tahu yang die ni still ambil tahu pasal saya..

yup die still ambil tahu pasal saya sejak tahun lepas lagi.. haha.. saya ingat die akan biarkan saya gantung tak bertali.. haha...  die lah orang yang buat saya geram.. sepanjang kami bersama die ni selamba je buat saya sakit hati.. tapi bak kata die .. kita tak romantik pun ok je .. haha.. memang pun kita orang depan kawan2 lain biasa je.. tapi die pun banyak pujuk saya dulu.. tapi sekarang dia dah jadi sejarah hidup saya ..walaupun selama kami bersama .. kami memang tak pernah contact..haha..sebab tu saya ingat die mungkin dah lupa yang kami pernah ade hubungan yang orang lain tak pernah tahu....hmm.. cuma sekarang saya tak suka betul dia .. sakat saya lagi sebab saya takut ada perasaan pada die seperti dulu.. hmm.. cukuplah dia buat tak tahu bila dengan saya.. tapi nak buat macam mana die memang macam tu.. haha..
saya ingat lagi time saya sedang kecewa n sedih sangat sebab Cloud dah berubah .. Cheng tiba2 je .. ingatkan saya pasal hubungan kami depan Syafiqah dan Sara.. haha.. time tu saya terperanjat sebab Cheng masih ingat macam mana kami mula2 decide untuk bersama.. haha.. Raya puasa tahun lepas.. alamak bocor rahsia !! haha..tapi waktu rombongan ke pesta buku kami decide untuk tidak teruskan hubungan dulu dan terus berkawan seperti biasa hmm.. pelajaran tu pentingkan.. sebab tu kami buat keputusan macam tu....

No comments: