!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: .. •.¸¸.•´¯`•♥☆◘[̲̅̅B]◘[̲̅̅L]◘[̲̅̅O]◘[̲̅̅G] ◘☆♥•´¯`•.¸¸.• ..

Followers

Wednesday, June 15, 2011

.. •.¸¸.•´¯`•♥☆◘[̲̅̅B]◘[̲̅̅L]◘[̲̅̅O]◘[̲̅̅G] ◘☆♥•´¯`•.¸¸.• ..

hmmm...Assalamualaikum semua...
aku hari ni tengah free.. patutnya aku tengah ulang kaji pelajaran sekarang.. but aku tengah mood nak update blog so .. aku nak tambah sikit .. ni ada aku sertakan lirik lagu yang mungkin ada kaitan dengan aku.. haha.. (sebenarnya.. lagu yang terlintas kat kepala ni je..)


  • Sendiri Menyepi..
    Tenggelam dalam renungan
    Ada apa aku seakan kujauh dari ketenangan

    perlahan kucari, mengapa diriku hampa…
    mungkin ada salah, mungkin ku tersesat,
    mungkin dan mungkin lagi…

    Oh Tuhan aku merasa
    sendiri menyepi
    ingin ku menangis, menyesali diri, mengapa terjadi

    sampai kapan ku begini
    resah tak bertepi
    kembalikan aku pada cahayaMu yang sempat menyala

    benderang di hidupku..

    Perlahan kucari, mengapa diriku hampa
    mungkin ada salah mungkin ku tersesat,
    mungkin dan mungkin lagi

    Oh Tuhan aku merasa..
    sendiri menyepi…
    Ingin ku menangis, menyesali diri, mengapa terjadi

    sampai kapan ku begini
    resah tak bertepi
    kembalikan aku pada cahayaMu yang sempat menyala

    Oh Tuhan aku merasaaaaaaaa……
    seeeeendiri….aku merasa sendiri..

    sampai kapan begini
    resah tiada bertepi…Ooohh..
    Kuingin cahyaMu
    benderang di hidupku..

    Ahh..Haha…




No comments: