!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: .. •.¸¸.•´¯`•♥ Pasti akan PerGi Jua..!!

Followers

Thursday, June 16, 2011

.. •.¸¸.•´¯`•♥ Pasti akan PerGi Jua..!!

Assalamualaikum...
cerita??? banyak sebenarnya... tahu sebab ape??
sebab: Hero dah makin sibuk .. n aku tak nak die tahu ..
aku ada masalah lagi dengan hati ni...(tak tenteram)
Hye mana Hero???
jawapan:  hmm.. ada tengah sibuk..
seronok dapat tahu yang die eppy di sana.. hmm..
percayalah satu hari nanti aku akan kesana jugak...
cuma yang bezakan kita tempat dan masa je.. insyaAllah..
hmm..

Hero!!!

kebelakangan ni die makin sibuk.. tak apelah die seorang yang rajin so aku patut contohi die..
tapi memang dapat dibandingkan dengan dulu ... dulu die still ade masa untuk "anak die ni" tapi sekarang aku tak rasa die banyak masa untuk ingat pada aku.. hmm.. walaupun die teks/mesej aku.. but still rasa macam susah sangat nak jadi macam bulan lepas... hmm...


~ ~ ~dulu budak Klang tu.. sekarang Cloud.. arhhh......................

No comments: