!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: die dah makin jauh juga..

Followers

Wednesday, June 29, 2011

die dah makin jauh juga..

hai semua..
rasanya saya dah lama nak cerita tentang  My Hero yang dah lama tak diceritakan dekat sini..hmm..
saya tak biasa membahasakan diri dalam blog ni sebagai saya dan selalunya menggunakan panggilan aku untuk diri saya.. hmm.. tapi agak kurang sopankan.. pepun yang penting perlu ikut kesesuaian .. hmm

Hero??
memang tak tinggal sehari pun sms dia.. but kami dah jarang nak berbalas sms sekarang sebab masing2 sibuk.. ye la .. kadang2 dia balas lambat .. n sebaliknya berlaku pada aku.. hmm.. sedih tu memang lah.. sebab masa kita nak mengadu dan nak berkongsi cerita dia pulak sibuk.. hmm.. kadang2 tu sedih sangat sebab die tak bagi tahu pun die tengah sibuk.. paling tidak aku tahu n tak berharap sangat die akan balas sms tu pada masa yang terdekat.. hmm.. banyak benda yang dah berubah.. hmm.. nak buat macam mana ?? aku sepatutnya tak berharap sangat semua orang akan sentiasa ada waktu aku perlukan ... dan aku pun tak sepatutnya bagi harapan pada yang memerlukan.. aduss... ape yang aku merepek ni...
kesimpulannya. berhentilah bermimpi.. ='(

n i will fine if i'm  still alone...



No comments: