!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: ‎ ✿ uMpaMa bunGa..~~~

Followers

Wednesday, June 15, 2011

‎ ✿ uMpaMa bunGa..~~~



Wanita ~~
kau umpama bunga..
menjadi perhatian sang kumbang ..

jadilah kau bunga yang mewangi di taman syurga..
jadilah juga engkau bunga yang sentiasa segar..
jadilah kau bunga yang sukar untuk disentuh...
sesungguhnya wanita..
kau umpama si Mawar.. 
walaupun menjadi perhatian kerana ..
sifatmu yang menjadi pujaan..
namun kau sukar di sentuh .. 
hmm...


‎(¯`♥´¯) .♥.•¨`*♫ ✿ ܓ
´*.¸.•´♥` Lukman al-Hakim menegaskan dalam wasiatnya ialah menjaga solat.

♥ Jangan tinggalkan solat ~
♥ Jauhi maksiat ~
♥ Jagalah aurat ~




dan kepada diri aku sendiri diingatkan jangan asyik leka... faham..!!!
korang memang akan jadi kawan je k.. lagi pun jangan ganggu sesiapa pun .. semua orang ade kehidupan sendiri..
kau tak akan faham... haha..(awat lah aku suka marah diri sendiri macam ni caranya.. haha..) 

='(
padan muka.. ahahaha..
nota daripada page...: 

the best person that never be mine..

 Ya Allah Dengarlah Rintihanku ini Hatiku Kini Makin Sakit pada pada 23hb April 2011 pukul 12.12 pagi



Terima kasih ..(you are my undefined person that no 1 know ..) 
cinta ku seindah aurora..
.. saya tak mampu marah or benci awak.. .. saya hanya mampu menanggis saja saat ni.. kenapa susah untuk lupakan orang yang buat saya nanggis seperti awak ni.. kenapa saya tak sampai hati nak lupakan awak.. sedangkan hati ni dah cukup sakit dah.. terima kasih buat macam ni.. awak.. saya hargai segala yang awak dah buat untuk beri tahu saya ni semua. . dan tu semua beri tahu saya yang mana saya dah tak diperlukan dalam hidup awak.. bagus kan... ... saya dah mula faham sedikit2 . tahniah kepada saya.. sebab sudah mula faham ..  jadi lah kawan saya.. saya tak minta lebih.. 
Ya ,Allah ampuni lah aku kerana sakit yang ku tanggung ini merupakan sakit .. yang hadir kerana terlalu memikirkan cinta dunia.. aku sangat berdosa..ampunilah aku.. aku mohon ya.Allah..
dulu awak penawar duka.. namun kini awak bisa yang tiada penawarnya...


............................



2 comments:

AfiQ said...

urmm,,smpai aty an,,bru thu slme nie awq pkir sye cmni..x sngke..

nur said...

ingt dh xnk komen?? hmm.. ni post lme yg di salin blik..