!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Air pasanG malaM suRut PukuL LiMe .... Drama King..

Followers

Friday, February 25, 2011

Air pasanG malaM suRut PukuL LiMe .... Drama King..

         Hahaha.. semalam (khamis) waktu matapelajaran sivik .. guru kesayangan kami bawa pergi dewan tuk buat drama.... memang rasa macam takut  tak dapat buat yang the best but... huhu... kami buat last minit p'bincang untuk kali terakhir selepas beberapa kali buat latihan... hmm.. nak tahu??? pelakon terbaik semuanya daripada kumpulan kami ni. ... pelakon lelaki terbaik dah tentu la.. si ayah yang mendere..hmm.. kejam nye watak tu kan ..hahah.. dia jadi yang terbaik sebab die dah rembat kaki kami betul2 guna tali pingang ... nasib boleh elak..so kami jerit betul2 konon sakit but sebnarnya sakit hati coz dia memang cakap ade niat nak pukul kami kat atas stage tu.. n pelakon terbaik perempuan pulak.. dia yang jadi mak cik kami dalam drama tu.. hahaha... but guru kesayangan kami tu kate pelakon perempuan yang terbaik mak cik ..but yang lebih terbaik .. ta....da... nama aku disebut .. huhuhuhu..terus aku senyap kat situ je (tempat duduk aku)... hahaha.. xdapat nak cakap apa2.. huhu.. dalam diam aku...ade jugak rase kembang sikit sebab kena puji .... huhuhu...  [(^.^)v peace...]

by the way pada hari yang sama ade.. program kat dewan jugak.. aku kena jadi MC but nothing happen.. sebab semuanya baik je... cuma menggigil jugak la... sebab orang tu orang luar... 1st sesi tu.. dia suruh gosok kan tangan n letakkan kat muka lepas tu ucapkan syukur (alhamdulillah) or thankzz 2 Allah.. sebab beri peluang hidup pada hari tu.. memang rasa nak keluarkan air mata sebab waktu tu memang terasa nikmat hidup .. kemudian .. kami disuruh gosok tangan n letakan pulak dekat pipi kawan.. hmm .. aku pandang kawan aku tu .. aku rasa makin sebak pulak.. sebab rasa hari tu .. kalau kawan aku pulak tak ade aku nak bercerita dengan siapa kn... hmm.. dan penceramah tu suruh kata kat kawan kita tu.. "SAYA SAYANG AWAK" hmm... terharu lepas buat macam tu... syukur sangat Allah kurniakan kawan2 yang baik..
dalam program tu.. aku antara pelajar yang aktif berkongsi tentang pendapat aku ... sampaikan kawan lelaki kelas aku .. suruh aku pergi depan n buat p'bntngan.. huhu...tapi aku tak buat pon sebab p'bentangan tu ikot kumpln... hmmm... program tu pon  boleh la tahan .. best jugak... hmmm...

Petang semalam jugak ...
ade.... zatttttt.....zatttt... tahu tak tu ape ???? huhuhu.. let me tell U all... tu....hmmmm... ape ye...??? tu name nye.. hmm...no komen la...hahaha... Dalam silat tu.. ade step yang aku lambat nak tangkap but sekarang dah makin baik mungkin la..but still xleh ingat nama step tu... petang waktu nak balik tu hujan lebat.. hmm.. ramai yang sangkut kan??? haha.. but aku ok je.. pas tepon adik aku kuar sekolah.. n nampak kereta ayah.. sian pulak adik berhujan  nak jemput aku but sebenarnya ayah dah pun tunggu aku dulu.. hmm ... tak sangka ... aku jadi lebih sayang kat mereka ni.. sebab ayah : sanggup tunggu aku walaupun dah lama .. kat luar tu... adik pulak: sanggup redah hujan sebab ayah dah tak ade kat rumah nak suruh jemput .. padahal waktu tu dah mula hujan lebat..



Malam ..pada hari tu pulak ade kelas addmath pulak...dengan tak makan nye.. aku pergi kelas .. dah la petang nak pergi sekolah tu aku tak makan ..nasib ade yang wat aku boleh tahan lapar.. ..kelas malam tu tak habis2 cerita pasal silat n macam2 lagi la.. malam tu memang semua benda jadi bahan gelak kawan2 kelas.. aku join je.. hmm... malam tu jugak budak 4 SC ade jugak kelas.. so malam tu .. sekolah tak de la sunyi kan.. hahaha... lepas balik kelas malam tu.. dalam pukul 10: 25..  aku terus on9 n buat kerje2 minit mesyuarat tuk pengawas... uwaaaa .. tido lambat la aku malam tu.. dah la .. hari tu aku xde rehat langsung.. hmmm... letih lorr....  (=.=")


BeRSamBunG....

No comments: