!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: TerjEmaH

Followers

Saturday, February 19, 2011

TerjEmaH

Hi...semua..
Huhuhu... segan nye.. tak tau la.. macam mana nak bagi tau.. tapi..aku rasa bila aku ade something .. nak cakap or nak bagi tau.(tu bende yang same kan???). .mesti.. orang lain perasan perubahan aku tu... huhu.. harap.. boleh ubah ... aku pun tak tau ape yang dah jadi pada aku ni.... dalam masa yang sama.. rasa bengang sangat .. dah sampai setengah hati dah.. nasib belum sepenuhnya lagi.. huhu...teruk la...aku ni.. tak baik rasa tak puas hati dengan orang lain... nanti orang lain pulak tak puas hati dengan aku.. kalau berterusan macam ni.. hmmm..habis la aku... ( hmm.. pe la aku ni.. tulis kat blog ni.. secara umum.. tak terangkan.. haha... xpe lah kan orang tak tau  dan tak faham pon tak pe.. asalkan.. aku dah lepas sikit daripada masalah "Jiwa Kacau" ni..) hahaha..

By the way ...
 ....Oh tidak.... aku sangat serabut.. aku pun dah tak ade tempat nak mengadu.. selalu aku adukan dekat tuttt... huhu bukan sesiapa pon.. just kawan baik je.. (tak nak bagi tau sebab nanti u all semua cari orang tu pulak kan.. hahaha ) hmm.. apa pon.. perasaan aku sekarang ni.. susah nak diterjemahkan aku sendiri ..sebab aku sendiri tak tau sekarang ni.. macam mana??? .. 


Satu perkara lagi.. aku tahu dia tau pe yang aku rasa that way aku.. nak try lupekan dia la. . lagi pun dia ada some1 yang dia tunggu.. huhu.. sama jugak macam aku yang tunggu dia yang kat Klang tu.. (ble dia nak balek sini..??? hmmm... ) aku harap dia akan dapat ape yang dia inginkan ... dan harap jugak dia takkan.. jauh diri dengan aku bila tau ni.. hmm.. untuk diri sendiri.. try jadi yang terbaik... ok.. jangan asyik leka...

No comments: