!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Mendung tak hujan..

Followers

Monday, February 14, 2011

Mendung tak hujan..

    hari ni.. hari yang boleh dikatakan happy jugak la.. tapi.. bila petang ni muncul.. hmm.. rase sedih jugak sebabnya.. saya tahu saya akan kecewa bila... some1 tu.. dah mula gembira with some1 len.. paling sedih bila some1 tu adik angkat saye sendiri... hmm... kecil je dunia ni.. ya Allah... aku berharap sangat agar kau tutup pintu hati ku buat sementara ini... aku takut aku akan leka...
amin....
harap apa yang aku harapkan tu jadi kenyataaan.. sebab aku tahu tak semua yang kita harapkan kita boleh dapatkan betul x??? pening kepala ni fikir macam mane nak buat diri ni dapat lupakan hal-hal dunia seumpana ni... lumrah manusia yang mempunyai hati dan perasaan.. tak boleh nak elak lagi... kalau la aku adalah aku yang dulu... sudah pastinya aku lebih bahagia... ye la.. kalaulah umur aku still sama je.. xadalah aku fikirkan masalah ...


     saya harap... die akan bahagia... dengan some1 tu... tapi kalau die tahu saya suka die... agaknye??? die akan pergi jauh daripada saya x?? saye still ingat walaupun tak membantu ... tapi dia menawarkan bantuan ...

No comments: