!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Penah jaTuh...

Followers

Monday, February 14, 2011

Penah jaTuh...

       hari ni aku try fikir kenapa dua orang kawan aku ni panggil aku pau..??? aku tau aku xlah cantik n gemuk jugak la... berat pun 46 kg dah.. kenapa dia macam xpuas hati dengan aku...????? kenapa ??? try fikir dalam-dalam pun xdapat jugak jawapannya.. pelik nya... dulu mereka berdua ni kawan dengan aku ok je.. walaupun aku tahu sifat mreka yang sebenarnya tapi still tahun ni aku xfaham dengan mereka berdua ni...
     ya,Allah pe yag aku dah buat????
mereka berdua dah benci dengan aku... jangan tak percaya aku pernah beri harapan pada salah seorng mereka... and serius aku tak ada niat nak main-mainkan dia tu.. but masa dah berlalu mungkin hati dia pada orang lain...


tadi pula aku nampak dia yang aku harapkan sekarang.. tapi mungkin dia tak nampak aku... aku rasa dia memang jenis berkawan dengan semua .. that way dia boleh bercakap dengan mesranya dengan semua orang ... hmm.. jelousnya aku... kalau macam tu tak apalah... aku dah tak mahu berharap sangatlah... cause selepas ni aku pun akan anggap dia kawan biasa je... tak lebih... (harap lah ) and aku akan setia pada yang satu... iaitu yang Maha Esa tu... kemudian orang yang tersayang... (jangan salah faham... mereka yang aku maksudkan family aku ..ok..)

No comments: