!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: PeNat...

Followers

Monday, February 21, 2011

PeNat...

huhu... Tengok tajuk pon dah tau kan.. hmm..
Hari ni... penat sangat.. ... huhu.. aku rasa penat ni.. may be sebab aku dapat mimpi.. tapi aku tak pulak ingat mimpi apa... hehe.. aku memang agak pelupe sikit.. huhu.. tadi pon aku lupa nak ambik format minit mesyuarat untuk pengawas.. huhu.. abis la.. xsiap minit mesyuarat aku ni.. balek pada cerita tadi.. aku memang rasa letih kalau dapat mimpi ni.. macam aku betul-betul pulak yang aku ni alami tu semua... haha...pelik kan.. n lagi satu.. hari ni je.. bawak banyak buku... hahah... berat sangat dah... pandai nye tak jugak... bila la aku nak sebijak mereka yang berjaya tu.. owhhh... rasa nak tido je.. hmm.. nasib ni still petang n aku masih boleh pujuk diri aku tuk jangan tido... huhu... but pas aku publish post ni.. aku nak ikut ayah pergi kuar.. haha.. bertambah penat lah ni.. hmm.. tak pe lahkan.. kuar bukan nak pergi ukur jalan .. just nak spend masa dengan family sendiri je.. hahaha... k la.. cerita seterusnya.. akan aku post kemudian.. sekarang ni nak siap dulu.. pergi jalan.. daa....

No comments: