!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Thankzz 4 mesej ni ye...

Followers

Monday, February 21, 2011

Thankzz 4 mesej ni ye...

aPe la maksud tajuk catatan aku ni kan... haha aku pun tak tau sebenarnya.. mana ada aku mesej sesiapa... haha.. rahsia ek.. .. kredit aku pon still bnyk lagi.. huhu...  so nampaknya.. xkan topup sampai akhir bulan la ni.. boleh jugak save duit.. tuk beli buku latihan yang lain.. hahah...


Aku rase sikit jelezz bila baca blog dia n orang lain.. bila kat blog tu semua tulis pasal mereka ni setia n .. macam-macam lagi la... huhuhu...  untuk pengetahuan semua.. aku ni.. jenis yang tak rapat dengan lelaki ... aku akan rapat dengan mereka.. bila mereka ni.. aku dah kenal lama... contoh: kawan kelas... n.. tah la.. kadang-kadang tu.. yang xberape nak kenal pun aku rapat tapi bila jumpa xpun bercakap... huhu...

Ada jugak yang kata yang aku ni nampak serius sangat... betul ke??? hmm.. patut la.... hmmm..
xpe... aku tak kesah...
bla..bla...bla... bla... tu la cara aku... rumit sikit but ok je.. sebenar nye..

No comments: