!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: TerUknYa Aku..

Followers

Friday, February 11, 2011

TerUknYa Aku..

Hey.. Cantik ke aku ni??? tu la persoalannya.. aku sedih bila.. tengok diri sendiri dalam cermin nampak kesedihan.. apa tu??? teruknya.. aku dah macam tak bersyukur pulak..apa yang aku nak sebenarnya??? aku pun tak pasti sangat.. tapi.. aku sangat hargai orang yang sayang pada aku walaupun.. aku tak dapat balas apa yang mereka berikan pada aku..  tapi boleh tak sesekali aku dapat apa yang aku sayang sangat tanpa di tolak.. (reject secara halus) walaupun aku tahu dia anggap aku kawan tapi aku still harap kan dia suka pada aku..aku try nak lupakan dia tapi.. setiap kali aku nak lupakan mesti perasaan tu kembali balik.. tapi kenapa kembali semula kepada dia yang dianggap sahabat...(aku dan dia) ...


      Sejak phone aku hilang... aku langsung tak nak contact dia balik.. aku tahu aku siapa untuk ganggu dia ... tapi aku perlu contct dia sebab "nak berkawan baik dengan dia" ape yang aku perlu buat...aku still nak contct  dia.. harap u all yang baca boleh bantu aku... aku mulai buntu...

No comments: