!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Asy!k Kamoo Je lA??

Followers

Saturday, March 12, 2011

Asy!k Kamoo Je lA??

huhu... hai semua...

tak tahu nak mula macam mane...
ok.. mula dengan cerita tarikh 9 mac 2011 k.. hari tu hujan aku ingat lagi...
time nak balik tu..hujan dah makin reda.. huhu.. alhamdulillah ...
hmm..but cerita sebelumnya pulak
aku ade call die nak tanya pasal adik... but die mungkin sibuk n xangkat... hmm ..tu pon just sekali je la.. coz ak xberani la.. dan bila .. hujan dah mula lebat tu... kami yang sibuk kat situ.. terus terperangkap.. ramai juga orang dekat situ..  kami yang ade dekat situ ambil peluang bergurau bersama2... meluangkan masa yang ade sambil buat keje.. huhu.. seronok.. die pon ikot same group kami bersembang2 petang tu.. huhu..die yang duduk depan aku tu.. tengah membelik phone die.. huhu.. aku yang ternampak ape yang die tengah buat tu.. xsangke die akan pandang aku... tindakan sepontan aku... aku tunjuk peace.. huhu.. pe yang aku buat tu??? aku pon tak tahu... huhu...  kawan adik pon dah jempot aku waktu tu.. but aku rasa nak spend mase dengan kawan2 n dia kat situ... so aku cakap la.. tunggu hujan reda la... atau pon suruh adik akak bawakan payung.. huhu...

malam tu pulak.. aku ade kelas.. huhu.. penat nye...
malam tu.. sampai sekolah aku nampak kawan2 aku.. huhu.. nampaknya dah ramai yang sampai... but aku xperasan tu die... aku ingat die 1 of kawan lelaki aku yang lain sebab seorang prend aku ni tengah berbual dengan 1 group ni...so.. aku just salam yang seorang prend aku ni la... pastu aku terdengar yang die kate.. salam die je?" tu kot rasanya.. ape yang die katakan.. huhu.. aku yang baru perasan sape yang menegur tu.. terdiam n... tah la... dalam kelas walaupon aku antara yang boleh jawab soalan cikgu dengan baik ... still xfokus.. arhh... banyak pulak gangguan rasenya... biar la..malas nak fikir...

esok nya.. wah....
.. aku sibuk sangat.. sampai aku xperasan mana die hilang.. hmm... aku memang penat sebab dapat tugasan mengejot.. ish3 sedih nye.. buat keje but die xade.. memang xbest.. dah la tak dapat rehat..but....

tu hari yang epy jugak kan awak...
1st tu.. memang saya sibuk sangat.. dah la.. bayang awak langsung saya tak nampak... but tak sangka awak dekat je.. bila.. mase dah nak tamat hari tu... hmm.. but... sepanjang mase saya nampak awak je lepas tu.. sampai la.. balik.. but waktu balik awak tak nampak saya... but xpe la... hmm.. lepas tu... awak tanye saya sayang awk... so .. saye jawab "yup" n bila fikir balik saya .. mungkin salah kalau jawab macam tu.. but ..
paling saya tak sangka.. awak kate awak sayang saya.. huhu... biar betul....???? huhu... ape pon.. awak jangan marah saya tulis kat blog ni k.. map awak.. semua nye tentang awak n die... (bukan ke saya maksudkan orang yg sama ke?? huhu..)

No comments: