!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: JAwApaN YanG mane???

Followers

Sunday, March 6, 2011

JAwApaN YanG mane???

Halooo....
Tjuk pon dah boleh agak kan ape pulak yang aku nak merepek kan???

huhu.. aku ni memang dah kurang sikit dari segi... mental.... ade ke patut aku senyum bila. nampak dia online...tu satu hal.. but aku  rasa aku ni.... over sangat la.. die sendiri mungkin macam biase je...
die may be xde perasaan macam ape yang aku rasa... but it ok la...

aku cume nak bagi tau... kat dia yang... tiap kali die kate nak out dulu.. aku akan sedih.. huhummm... teruk nye aku... die pon xsesedih aku.. pade waktu ni... aku je yang lebih2.. but.. xpe la.. time study la.. kite kene korban kn banyak bende an...  ='(

percaya atau x.. dalam kelas pon boleh ingat die.. wah3 ( ni dah lebih tau.). rase macam tak patut je...
hmm.. sebab tu la.. elok jawab : xrindu pon... sebab jawapn sebenarnya... rindu sesangat... (wekk...!! betul ke aku tulis ni??)


seronok sangat time petang tu.. kite borak same2 dengan kwan2 kite.. Selasa tu.. memang ari ...yang saya rase kite semua macam dah lame kenal... n waktu tu rasenye.. saye dapat cakap dengan awak macam biase2 je.. hmm... but kawan saya n awak buat saye jelezz... kenape kamu berdua rapat sangat.. (ape hak aku nak jelezz ni... awak x sukekn??? sebab tu hak awk kn..???) sweetss la petang tu.. penat saye terubat sebab kejadiaan tu.. (dah la macam budak2 main baling bunge ...) huhu... mekaseh buat petang saye jadi cerah berpelangi....

No comments: