!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: DiaM Je???

Followers

Tuesday, March 8, 2011

DiaM Je???

Haii semua.. macam biase la...
tiap kali.. aku mula bercerita kat blog ni...
aku akan bukak cerita pasal die ni..or budak klang tu kn...
hari ni...lepas rehat tadi... aku berdiri sebelah... 1 of my best prend ni but die lelaki... hmm... my best prends yg lain semua dengan urusn masing2...my best prend yang selalu dengan aku tu pulak.. tengah berbual dengan kawn baik die yang dari kelas lain ... so aku biar kan aje la die... pade mase yang same.. aku n best prend aku yang lelaki tu.. tengah berbual sambil masing2 macam nak bergaduh try nak tegakkan benang yang basah ... huhu.. sambil2 perhatikan keadaan sekolah yang agak huru hara tu .. aku nampak dia.. hmmm.. aku try nak senyum but dia pandang aku macam biase je.. n macam tak de ape2... hmm... so aku sambung berbual dengan my best prend tu..aku dapat rase bila die xsenyum macam tu.. tu maksudnya dia my be die  bukan dalam mood yang  baik ..pas masuk kelas .. aku try cakap dengan my best prend aku tu .. : "kenape dengan die tu..??? cam bad mood je... xsenyum langsong.." hmm.. my best prend ni kate..: "ye ke??? hmm.. xde r... biase je..." .. hmm...aku pon dapat rasa yang aku terlalu rapat dengan.. best prend aku yang lelaki tu.. but satu kelas rapat dengan die.. lagi pon aku tahu somethng about die yang orang lain xtau kecuali beberape orang... =.="
hmm.. ... but.....
tak sangka pulak die jelezz dengan aku n my best prend tu... hmm..
hmm.. aku xsangke betul ..yang dia akan jelezz.. betul2 xpercaya... selame ni.. aku yang jelezz at die...
tadi die kate die jelezz n kate aku sesuai dengan best prend aku tu.. hmm.. pe maksud nye tu.. xpham la.. sedih nye ='(
memang sedih.. tak tahu kenape sedih lepas die bagi tahu macam tu.. ... petang ni dah la.. xpergi sekolah.. hmm.. bosan la.. kalau xde wat pe.. n xdapat perhatikan die...

No comments: