!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Saye dAh taK KisAh LaGi???

Followers

Thursday, March 31, 2011

Saye dAh taK KisAh LaGi???

Dah lama dah...


hmm... saya dah lame perasan... my bezz prend tu suke sebut2.. pasl awak.. awak pon rapat dengan adik die n selalu lepak dengan die kan... hmm.. tak hairan lah kalau awak ada hati pada die... uhuhu.. awak suka die tak????
huhu....  maaf saje tanye... huhu..
apepon saya gembira sebab kawan baik saya .. yang saya selalu kongsi cerita tu.. dah makin berubah ... semakin baik dah... hmm.. tak tau nak post ape lagi... yang saya nak share kan .. adalah.. tentang hari ni .. khamis 31/03/2011 saya sangat sedih sebab awak rapat dengan die tau... tak tahu saya nak ngadu pada siape lagi... just kawan baik saya yang baru kembali tu saja lah yang tahu.. yang lain... saya tak pernah berniat nak bagi tahu...  hmm.. malas nye nak komen lagi pasal ni..

No comments: