!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: pelangi dah pun hilang...

Followers

Friday, April 1, 2011

pelangi dah pun hilang...

hai sume..

hari ni... semuanya dah pon terbukti...
sedih??? mestilah sedih sangat... tak tahu lah...
Allah beri kuasa untuk membaca hati orang ke??? yup!!
nampaknya macam tu lah.. die yang aku sayang... dah hilang????
Yup hilang... mana pergi .??? tah la...
aku ingat aku boleh hilangkan rasa rindu aku ni... but makin hari .. aku makin cemburu... Yup...!!
cemburu sangat... sweetzz dengar cerita my bezz prend tu... time awak lepak dengan die.. tu lah yang kwn baik saya ceritakan..
but dalam hati... hmm..sedih n hancur jugak.. habis selama ni.. saye syok sendirikan..
.. ..  okey.. .. tak sangka akan dapat alami perasaan yang macam dulu tu lagi.. yup..
awak pon tahu... pasal budak yang dah lama saya sayang tu... die tak pernah tamat dalam hati saya.. sejak dia wujud.. dan kini.. dia muncul... dalam bentuk ingat yang tak pernah kami cipta... sebab saya just ade kenangan yang mana saya akan sedih bila die bersama2 orang lain...


n sekarang awak pun nak buat macam tu... sedih nye... ok.. tak pe saya terima je.. memang tu lah yang terbaik... saya perlu sedar tu...
hei.. kalau die terbaik untuk awak just go on la...
but jangan salah faham tentang saya yang keluar daripada group yang awak cipta tu... saya memang suka sangat2 group tu.. tapi group tu dah xberfungsin lagi.. tak seperti dulu kan.. sedihnya... macam mane tu sume jadi.. ="(
.... pepun... hope saya boleh lupe kan awak yang dah makin jauh dari saya...

No comments: