!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: PeRasaAn ni Tak Akan BerUbah SehingGa .. ...

Followers

Saturday, April 9, 2011

PeRasaAn ni Tak Akan BerUbah SehingGa .. ...

hmm.. kenape?????? bila dah dapat connect dengan die..
dia pulak.. macam tak suka aku kacau dia tadi..
hmm... tak pe... kalau dia tak mahu aku ganggu go on ..
dia boleh bagi tahu je.. but...
aku still rasa sedih bila ni semua jadi... hmm.. salah aku ke???
hmm.. dah terlambat nak sedar.. die dengan aku mungkin tak akan pernah rapat lagi...
tahu kenape??? sebab dia dah lupakan aku...


aku pun dah tak penting bagi dia... ok..
aku terima hakikat.. dia dah tak macam dulu... but.. hope die up date blog die... sebab aku sedih baca post entry dia... aku akan senyum sendiri bila baca.. sedangkan tu yang lama... dah berlalu...

No comments: