!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: JanGan bEraKhir MacAm Ni je...

Followers

Thursday, April 7, 2011

JanGan bEraKhir MacAm Ni je...

Dah!!! tamat jugak akhirnya...
cukup sampai sini...
Hati ni dah cukup sakit... but still gembira apabila melihat dia tersenyum...
memang rasa senang hati... rasa tenang sangat bila lihat dia gembira.....
sedih tu still lagi ade.. setiap masa ingat pada die... mana taknya... keluar kelas je.. kalau terserempak dengan sorang adik tu.. dia akan sakat aku ... die akan tanya perihal awak dengan saya.. hmm... happy kalau lah betul ape yang dia katakan tu... but tu semua tak pernah jadikan... sebab kita tak pernah lebih dari tu??? hmm... lihat awak gembira pun saya dah happy sangat... YUP!! sangat2 gembira...



but jauh dalam sudut hati ni... tak mahu hubungan baik kita berakhir begitu saje...
sekali saya nak berbual dengan awak untuk satu tempoh yang lama... tak tahu untuk apa... but saya nak kita still rapat macam selalu .. seperti dulu sebelum saya mula rasa sedih melihat awak bersama dengan yang lain... kalau lah awak ade something nak bagi tahu... cakap je pada saya... saya nak tahu... jangan buat saya rasa kita makin jauh...

No comments: