!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Terima kasih untuk segalanya...

Followers

Thursday, April 7, 2011

Terima kasih untuk segalanya...

DAH MULA DAH... Aku dah mula rasa teruk sangat....
Kenapa aku macam ni..?? ape jalan penyelesaiannya..??? ...
Aku tak suka macam ni... cukuplah... kenapa still nak jadi macam ni... 
Harap Allah mengampuni aku kerana terus begini.. 
YUP...!! aku sedang tak tahu nak buat ape sekarang.. aku rasa aku dah mula gagal..
Ya ,  Allah... cukuplah bagiku... hapuskanlah perasaan ini buat sementara waktu...kerana mungkin belum tiba masanya...




Dan kini .. 
aku umpama berada ditengah lautan yang luas..
tanpa teman...
sunyinya rasa...
aku cuba mencari jalan untuk menuju ke darat..
namun ..
tak pula aku berdaya untuk menyusuri lautan itu..
dalam hati..
:kenapa luas sangat laut ini .. ya Allah???
bila aku akan sampai ke daratan yang indah itu???
dan bila sampai...
daratan yang ku gambarkan seindah aurora itu...
tidak lah seperti ... 
bayangan yangku lihat itu...
Darat tu ..
ia tetap sunyi...
tiada apa-apa yang aku temui..
kecuali kesunyian yang teramat..
lalu aku temui ..
harta paling berharga...
namun aku tidak mungkin membawa ia bersama-samaku..
kenapa???
: sebab ai bukan milikku...
ia milik CINTA SEJATIKU...
YUP!!!
andai kata..
semuanya semudah bahasa Hati..
...
dan hanya melalui bahasa itu..
aku menyatakan segalanya...
pasti tidak akan jadi seperti ini bukan...???
hmm... 
sudah pasti ...
kini 
dah terlambat pun..
untuk
melarikan diri ..
daripada..
bayangan dia yang...
dah  jauh tu...
makin ia jauh..
makin aku...
teringin untuk capai..
sedangkan diri ni sudah mula penat..
dah mula goyah hati ini...
untuk terus menyayangi 
dia yang makin jauh tu..
tapi
kenapa masih kejar..???
: sebab dia membawa banyak erti kepada ..
diri ni...






No comments: