!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: BiLa LaGi??

Followers

Friday, April 8, 2011

BiLa LaGi??

Rindu..rindu...rindu...
Kenapa Rindu?? tahlah.. sebagai manusia biasa aku pun tak tahu macam mana tu semua jadi...
YUP... rasa rindu teramat pada die..
but kalau dia tak rasa macam tu pada aku.. aku tak hairan sebab mungkin dia ade some1 yang lain untuk dirindui...
huhu... dekat blog ni.. berani lah mengaku ni semua... but bila berdepan buat2 macam tak tahu je... huhu... kira ok la tu kan..??? sebab tu kawan aku yang aku cemburukan dulu tu.. tak tahu aku tengah rasa sedih sangat2 sebab dia.... aiiiishhhh..... sekarang aku dah tak jelezz dengan dia lagi.. but dengan my best friend yang aku selalu cerita hal2 aku pada die... yup jelezz pada dia tahap tinggi sangat ni... arhhh... sedihnya.. kenapa perlu ada perasaan macam ni???? ya Allah ... ia jangan lah pernah wujud dalam diri aku ni... aku rasa sangat sakit ... terpaksa pendam je... aku tak boleh nak marah n menanggis depan mereka jika ni semua terus berlaku.. ...yup.. memang tak boleh pun.. sebab tu semua hak die... 


Nak lupa kan dia bukan senang memang susah...
but kalau nak lupakan macam mana???
ape langkahnya...
????????????
but bila fikir balik aku sayang dia...
but.. naver mind la kalau dia ... tak macam ape yang aku rasa pada die...




No comments: