!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: TO The Depth Of My Heart..

Followers

Saturday, April 9, 2011

TO The Depth Of My Heart..

AdA something yang tak kena dengan aku ni...
aku rasa tak selesa sangat bila hati ni sakit ..n bila ni semua jadi...
pelikan .. sebab die...
aku rasa macam nak jatuh je..
'yup..!!!
. dah hampir jatuh...
terase....
 rasa macam teruk sangat bila aku tak dapat kawal perasaan aku.. kali ni...
 aku kecewa sangat2 sama.. seperti aku kecewa terhadap dia yang jauh dari sini...



aku memang tak kuat... andai kata aku..
jatuh .. maaf semua... aku memang tak kuat sekarang ni.. ..

it gone!!!
betul kata orang kalau sayangkan manusia biar berpada-pada..
aku memang tahu.. but..
kenapa semua ni jadi lagi??????
so hurt.. how to calm???

Now!!!! my heart blown ...n gone??


No comments: