!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: hAncUr Lagi...

Followers

Wednesday, April 6, 2011

hAncUr Lagi...

Hari ni.. memang bermula dengan baik dan happy2 je... but... tengah hari tu ... aku start rasa sedih sebab die!!! yup sebab die... 

hmm.. mana taknya... (tak tahu macam mana nak cerita) aku memang sedih... die langsung tak bercakap dengan aku macam mana dia berbual n bercakap dengan kawan2 aku yang lain.... aku langsung tak dapat jawab exam dengan tenang dekat situ... aku perhatikan aje... die buat ape..dah mula rasa tak sangguh ..YUP!!!. bila dah tak sanggup nak tengok aku membelakangi die je... tu lebih baik daripada aku terus rasa sakit hati... arhh.. sedihnya... aku tahu die bukannya selalu baca blog ni n online.. hmm.. so aku tak kesah kalau die faham or tak ape yang aku rasa sekarang ni.. .. kalau aku marah n jeless tak ade yang boleh aku bangkitkan sebab aku tak ade hak pon nak suarakan...

may be sebab ni la .. kite orang try nak jaga hati satu sama lain je..dan tak pernah pun nak buat ape2 keputusan sejak aku rapat dengan die... ... dan mungkin rasa sayang yang kami simpan n lahirkan ni just ..sayang sebagai adik beradik je????  sedihnya bila tulis post ni... hmmmm.. k la... rasa tak sanggup lagi nak share....


No comments: