!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: belUm BerAkhir Lagi kah??

Followers

Friday, April 15, 2011

belUm BerAkhir Lagi kah??

aku kurang kasih sayang??? 
nampaknya begitu la.
. hmm.. 
aku tahu kenapa sukar untuk lupakan orang yang dah buat kita gembira...senang..selesa..
sebabnya.. hanya dialah tempat kita mengadu.. 
susah sangat nak lupa???
yupp... susah...
sampai ke saat ni... 
aku rindu nak cerita macam2 kat die..
but..
sejak rengang ni... 
kami dah makin jauh..
kenapa makin jauh??
6/4/2011 ..
yang lalu.. nampak sudah makin baik..
but kenapa ... lepas tu..
pandang pun dia dah tak mampu..
ape lagi balas chat n mesej..
pada aku.. die sepatutnya.. 
delete semua .. 
entry pada blog die...
cerita tu dah ..berlalu..
die sudah berubah arah...
aku tak mintak lebih ...
just nak die..
kekal sebagai teman aku..
walaupun ..
..
aku ngaku sayang die...
..sampai kesaat ni..
...
but kalau die mintak untuk..
jauhi die.. fine...
asalkan .. 
dia tak biarkan aku dengan dunia kesedihan aku..
bila dia tinggalkan aku..
dengan banyak tanda tanye..





No comments: