!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: UkirLah senYum YanG KamU PamErkan duLU dalaM FikiRanKu...!!!

Followers

Tuesday, April 12, 2011

UkirLah senYum YanG KamU PamErkan duLU dalaM FikiRanKu...!!!

Hai blog....
sekarang ni.. aku tiba2 je... rasa rindu pada die..
tahu kenapa..??? sebab aku tiba2 je ingat pasal senyuman pertama yang aku terlontarkan pada die.. time die pon pamerkan benda yang sama...


hmm.. sekarang dah berbeza sangat.. sakit kecewe tu memang lah... banyak berbanding rasa manis bahagia dengan die sekarang ni.. aku pun tak tahu nak buat macam mana.. aku lebih bahagia macam dulu berbanding sekarang.. kenapa sekarang die terlalu sibuk sangat.. ??? but bila dia tak sibuk kenapa kami tak bertegur macam dulu??? sedih!!! but aku dah tak nak terlalu berharap sangat.. sebab tu satu sekse yang berat untuk aku.. aku mesti sedar sejak dulu lagi...... ouwhhh... sekarang kawan saya ganti tempat yang awak kosongkan tu kan... hmm... ye la.. die kan selalu ..usik2 awak... sampai awak mampu tersenyum pada die... arhh... sedih nya sekarang ni...!!!!! awak senyum pada die.. sedangkan saya pandang saja ...

Kenapa lah .. sekarang ni.. aku rindu pada senyuman die yang aku lihat untuk 1st time tu..??? time tu... dekat...(___) aku nak pergi mana ye waktu tu..!! yuP!!! nak rehat waktu tu..!!!

No comments: