!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Aku Nampak SenyuManMu itu!!!

Followers

Wednesday, April 13, 2011

Aku Nampak SenyuManMu itu!!!

haii blog ... aku umpama berkata-kata dengan kau je.. huhu..
whatever la kan..
aku memang perlukan teman untuk luahkan perasaan aku ni...
arhhh... sedih sangat... hmm..
kalau dulu... aku mimpi kan some1 yang aku suke or sayang ..
dah pastinya.. itu tanda aku tak mungkin ada peluang untuk bersama die.. yup!!! but perlu  ke percaya tu semua??? hmm... bulan lepas rasanya .. aku ade mimpi die.. sweetss sangat waktu dalam mimpi  tu... but kami tak dapat bercakap dalam mimpi tu.. just mampu senyum je... kenape la.. waktu ni.. aku teringat mimpi tu...


Awak senyum tadi.. but senyum sebagai kawan ke??? kenapa saya seronok lihat awak hari ni...
sedangkan .. hari ni tetap seperti hari2 biasa dalam hidup saya... kenape??? sebab saya mungkin tidak akan dapat lihat awak lagi ke???? hmm...kenape perlu ade rasa sayang ...??? kalau saya sedang cuba lupakan awak??

No comments: