!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: http://ungu2aku.blogspot.com .. KamUs HidupKu..

Followers

Friday, April 22, 2011

http://ungu2aku.blogspot.com .. KamUs HidupKu..

Akhirnya... dah nak sampai ke penghujungnya dah cerita aku dan dia ni..
.. sedih????? hmm.. dah tentulah.. but tu lah takdir..
aku nak menanggis pun tak guna.. dah berlalu.. aku just mampu simpan sebagai kenangan saja..
but kalau lah aku dapat buang semua memory tu ..ianya... tentu lebih baik kan??
cepat ambil lah segala ingatan ini ya Allah.. tak sanggup rasanya...
hmmm.. sedihnya..
bak kata Abg F....Zul : kalau sedih just menanggis je.. jangan pendam.. nanti sakit..
yupp.. semalam aku dah tak mampu nanggis lagi..
aku tak tahu macam mana ..nak nanggis semalam,..
hmm... sakit benar rasanya... yuPP!! amat sakit...
ade tak ubatnya????????
plizz bagi tahu aku...
bagaimana...
hmm...
hidup aku dah mulai jelas umpama AWAN HITAM..
teruk sangat ... tak tahu nak cerita pada kawan2 .. ape yang dah jadi pada hidupku ni....
yup..!!teruk sangat...
aku nanggis tanpa sebab..tiba2 senyap selepas ketawa ..bersama...hmm..
nampak pada wajah mereka..
ade banyak tanda tanya...
mereka marah but.. it was nothing 2 me.. sebab sakit dalam ni ..  lebih sakit+ pedih.. daripada
apa yang aku akan terima daripada mereka.....
maaf guy..
 i need more time for forget about him...
my life macam drama..
yang belum ade..
endingnya lagi...
hope semuanya.. berakhir..
cepat.. AGAR HATI NI>> TAK JATUH ATAS BATU..
kekejaman DUNIA..







No comments: