!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: DeMam RinduKu..???

Followers

Monday, April 4, 2011

DeMam RinduKu..???

Owh.. Tak mungkin... aku rindu die??? lagi n lagi... hmm...
Ye!!! aku tengah rindu die.. tak tahulah aku rindu die sebagai ape...
aku pun tak pasti..
Tahu tak...
bile aku tengok post aku balik...aku baru perasan..
aku mula ade perasaan pade die..
sejak 14/02/2011... dah 1 bulan 3 minggu dah.. mase tu berlalu...
Hmm... tadi.. macam hari2 biase la... but.. yang hairannya.. rasa macam ade yang missing ...rupenya...
Die!! die tak ade... Yup!! tak ade...hmm... Sedih !! lah... tambahan pula, dapat tahu die tak sihat..!! harap sangat die cepat sembuh... time keluar sekolah tu untuk pemeriksaan kesihatan.. dalam hati aku.. dah bayangkan yang die akan berade kat klinik but bila sampai???? hmm... die tak ade pon...!!!!!!... Sedih!!! hmm... dah la.. rasa bersalah buat tuduhan macam2.. but sape tak syak sampai tahap tu??? hmmm... mesej die for kawan baik aku tu.. sungguh menggejutkan sungguh3... hmm... sampai turn aku...iaitu turn terakhir antara kawan2.. aku keluar.. tengok kawan2 aku dah tak ada kat tempat duduk... but tengah bercakap dengan seseorang yang aku rindu tu... wah.. happy nya...  =D
(awak buat saya tak nak balik...!!! saya rasa saya nak tunggu dekat situ dengan awak la... huhu...)
but kena jugak pergi sambung p&p at sekolah balik...

Nampak muka dia yang xsenyum tu buat aku pun rasa sakit jugak... dia tak macam tu...
risau tengok die macam tu... hmm... sedih nya...( but mungkin sebab awak tak sihat kan.. hmm...
or ape saje lah yang buat awak tak nak senyum waktu tu..)

(balik sekolah saya cerita kat kawan baik saya... saya happy dapat cerita perkara ni pada syafiqah... )
Huhuhuhu.. =D macam ni aku senyum cerita pada syafiqah..

balik tu... hmm... aku nampak dia datang sekolah.. !!! dia buat ape..??? kan dia tak sihat!!!
hmm..

Time duduk2.. tiba2 aku teringat tentang cerita kawan baik saya yang saya.. cemburu sangat tu...
die kata.. hilang pertimbangan waktu kecewe terhadap die yang awak sayang dulu tu.. hmmm.. .. betul tak??  hmm... dalam hati rasa turut sedih sebab dia tu... but dalam masa yag sama ...saya tak mahu awak buat macam tu lagi... jangan lah awak sakit kerana some1 yang awak sayang ...

petang tu pon saya datang sekolah semula... awak still ada at sekolah jugak .. hmm...
... time sebelum awak pergi tu.. memang saya try nak cakap dengan awak.. but kenapa ye????? susah sangat... saya nak berbual dengan awak tentang kesihatan awak dan macam2 lagi.. but.. waktu saya dah mula  ade kekuatan nak cakap... k..saya kena ucapkan hati2 dalam  perjalanan (dalam hati) ...

saya pun nak bagi tahu yang saya tak marah ... sebab saya tak kesah pasal hal tu.. kalau betul saya kena reda... kalau tak pun.. hmm.. =)

No comments: