!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: ☻ UnGu ★ SignAL .. ★

Followers

Friday, March 4, 2011

☻ UnGu ★ SignAL .. ★

  hai semua.. nak tau ??? aku akui yang aku dah sayang die.. but die??? hmmm... aku pon xleh nak cakap ape lagi.. nak nafikan dah tak mampu...nak mengaku pon tak mampu.. hanya dengan blog je.. aku boleh bagi tahu tentang semua yang aku alami n rasa pada saat ni.. kenape la.. aku boleh kenal dia sampai ketahap aku mula sayang kat die..  ???? hmmm...  sayang ??? owh tak.. pe yang aku merepek lagi ni??? ape pon .. ni lah sejujurnye.. dulu pon aku kenal die but tak pon timbul perasaan ni semua.. hmm...


bila.. kami berhubung die mesti tanye.. "miss me??" but aku xjawab.. sebab nya .. dia tak perlu tanya.. aku memang tunggu die je.. but sebenarnya... yang aku nak tau ape perasaan die pade aku.. kalau xsama xpe.. aku akan terima je... huhuhu..

Teruknya pengakuaan jujur aku ni...
but lepas ni.. kalau aku tak de perasaan lagi pada sesiapa... lagi bagus kan..

No comments: