!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!: Jangan Sedih...

Followers

Tuesday, March 1, 2011

Jangan Sedih...

huhu,.. epy sangat hari ni.. balik awal... but aku tetap kena pergi sekolah balik ..nak tolong cikgu.. huhu..memang letih betul...huhu... but letih a.k.a penat tu semua nye terubat bila.. tadi selepas selesai majlis tu.. aku teringat yang aku perlu tunggu adik dulu.. but macam tak nak muncul je.. huhu.. kebetulan pulak.. die ade kat situ.. depan mate je.. huhu.. epy sangat.. tapi dalam masa yang sama aku dalam keadaan cemburu... aku tak tau kenapa ... mungkin sebab dalam kelas kawan baik aku ni.. selalu cerita pasal dia.. n sebut2 name die yang rapat n selalu mengusik my friend ni.... huhu.. (hello ..ape hak aku nak jelezz2 ni..!!) by the way... memang epy .. die dekat sangat.. hmm.. xsangke... =) ..

No comments: