!✿ All aboUt If ✿! !✿ All aboUt If ✿!

Followers

Monday, March 21, 2011

hAii.. N aLoohaa...
Hari ni..aku tak ada story yang betul2 aku nak cerita... but sebab aku happy sangat sekolah dah buka semula.. so.. aku ambil keputusan untuk post at blog ni... hmm.. hari ni.. aku tak tahu la ..kenapa aku rasa happy macam ni.. but sebelum time happy aku aku... tunjukan aku punye perangai yang agak takkan orang sangka..huhu.. hari ni .. budak2 yang aku jage kene marah.. nak kata teruk tu tak lah.. but sape suruh die orang tu semua.. boleh berbual time lagu kebangsaan tengah dinyayikan..???? ishhhhhhhhhhh... geramnya aku... kata warga negara.. but nak suruh nyayi pun susah... aku just buat muke bengang je.. lepas tegur n.. ugut die orang ... aku senyap je.. faham2 sendiri lah... pagi ni.. aku memang bengang tak habis la... .. huhu.. but ade something yang buat aku sembuh.. tak sangke jalan je.. nampak die.. ngee~ teruknya aku ni.. semua aku nak pandang.. weii kau tu kena fokus study r...

huhu.. dah la.. aku tengah berjanji dengan diri sendiri untuk study dengan baik2.. hope semuanya.. bukan setengah jalan je.. tadi my best friend yang duduk sebelah tu tak datang hmm.. rindunya die.. nasib semalam dah pergi lawat die yang demam tu.. kalau tak.. bertambah rindu lah aku at die tu...
how about die yang selalu aku ceritakan tu.. tak rindu ke?? huhu... jawapan nya... mesti lah rindu.. huhu..


dah lah malas nak cerita lagi.. dah penat ni.. agak2nya.. kelas jadi x??malam ni.. tengok macam nak hujan je..
sarangheo... daisuki...aishiteru,..

No comments: